reklama

Iveta Radičová nehovorí pravdu

Na SME.sk som si prečítal krátky úryvok z knihy Ivety Radičovej a našiel som v ňom nepresnosti, možno aj nepravdy. Mrzí ma, že píšem tieto riadky, no zrejme sa nedá nereagovať. Tu je krátka rekapitulácia udalostí, ako si ich pamätám ja:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (269)

Streda 5. alebo štvrtok 6. októbra 2011

V NRSR som mal poobede poradu s mojimi kolegami a hľadali sme riešenie. Následne sa Daniel Krajcer a Jozef Kollár vybrali za Ivetou Radičovou k nej domov. Pri ich odchode z domu Ivety Radičovej okolo polnoci sa črtala dohoda o tom, ako vyriešiť patovú situáciu okolo eurovalu. Krátko nato telefonovala Iveta Radičová Danielovi Krajcerovi (zastihla ho ešte v aute), že neplatí nič z toho, čo si povedali (takto mi to včera potvrdili Krajcer aj Kollár). Predpokladali sme, že Mikuláš Dzurinda mal výmenu názorov s Ivetou Radičovou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedeľa 9. októbra 2011

Iveta Radičová píše, že v tento deň rokovala s Kollárom, Krajcerom, Miškovom a mnou. Toto tvrdenie, nemôže byť pravdivé, keďže Juraj Miškov sa nachádzal v Ázii.Toto považujem za nepresnosť, ale Iveta Radičová nehovorí pravdu, ak píše, že: „O dve hodiny mi však Sulík poslal esemesku, že dohoda neplatí." Žiadnu SMS som jej v ten deň, ani deň predtým neposlal. (SMS som Ivete Radičovej posielal až v pondelok ráno, to však nebolo odmietnutie dohody).

Pondelok 10. októbra 2011

Iveta Radičová mi cez SMS prisľúbila, že hlasovanie o eurovale nespojí s hlasovaním o dôvere vláde, čo sme požadovali. Žiaľ, toto svoje slovo nedodržala. Viem to dokázať SMS komunikáciou zo dňa 10.10.2011,stačí, ak dá na to Iveta Radičová súhlas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám archivované všetky SMS s Ivetou Radičovou z októbra 2010 a podľa výpisu z mobilu od operátora je možné preukázať, že sú to naozaj všetky, a že som teda žiadnu SMS nezmazal. Predmetné SMS zverejním okamžite po udelení súhlasu Ivetou Radičovou.

Richard Sulík

Richard Sulík

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  462x

Rozhliadnite sa. Vidíte snáď na Slovensku niekoho iného, kto nemá žiadny korupčný škandál, kto drží slovo, kto má program zostavený naozajstnými expertmi, kto má viac ako 10 rokov skúseností, ako tieto konkrétne riešenia pre ľudí presadiť, kto sa neriadi ideológiou, ale zdravým rozumom a kto má úprimnú chuť postaviť tú najlepšiu možnú budúcnosť pre Slovensko? Všetci, ktorí nám veria, menia hru s nami. Nenechajú sa podplatiť rozhadzovaním, ktoré budú splácať naše deti. Už majú dosť chaotických amatérov. Zaujímajú ich konkrétne zmeny, pre ktoré sa mladým oplatí zostať na Slovensku. Chcú už konečne reálne výsledky. A chcú sebavedomé Slovensko, ktoré najlepšie vie, čo potrebuje. Sme SASKA a meníme hru. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu